Komunikacja wizualna
Aby dobrze zrozumieć Twoje potrzeby, potrzebujemy dowiedzieć się więcej na temat Twojego przedsięwzięcia i potrzeb w ramach tej współpracy.

Po przeanalizowaniu odpowiedzi odezwiemy się, aby je podsumować i stworzyć brief.

Do dzieła! Rozpocznijmy tworzyć coś nowego!

Jan Nietrzebka
dyrektor kreatywny Abstrawagancji
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Email *
Jak nazywa się Twoja marka / firma?
*
Czy wiąże się z tym jakaś historia warta opowiedzenia?
Czy masz logo, z którego obecnie korzystasz w swoich materiałach?
*
Czy do tego logo została opracowana koncepcja identyfikacji marki / księga znaku?
*
Czy chcesz zmienić / zaktualizować obecne logo?
*
Kim są Twoi klienci?
*
Określ wiek, status społeczny, zajęcia.
W jakim zakresie potrzebujesz naszego wsparcia?
*
Wybierz jeden lub wiele elementów, których możesz potrzebować w ramach współpracy:
*
Required
Co jest wyjątkowego w Twojej firmie / Twoim produkcie? *
Czym wyróżnia się wśród konkurencji?
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy