Rebranding
Aby rozpocząć proces twórczy i stworzyć nową koncepcję wizerunku istniejącej już marki, jej logo lub opracować nową nazwę, potrzebujemy dowiedzieć się więcej na temat Twojego nowego pomysłu, ale także istniejącego już przedsięwzięcia.

Po przeanalizowaniu odpowiedzi odezwiemy się, aby je podsumować i stworzyć brief.

Do dzieła! Rozpocznijmy tworzyć coś nowego!

Jan Nietrzebka
dyrektor kreatywny Abstrawagancji
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Email *
Jak obecnie nazywa się Twoja marka / firma / produkt?
*
Czy wiąże się z tym jakaś historia warta opowiedzenia?
Czy chcesz zmienić tę nazwę?
*
Czy masz logo, z którego obecnie korzystasz?
*
Czy chcesz zmienić / zaktualizować to logo?
*
Czy chcesz czy musisz zmienić identyfikację?
*
Jakie są motywy i Twoje uzasadnienie planowanej zmiany?
Dlaczego chcesz / musisz wprowadzić takie zmiany?
*
Zwróć uwagę - pytanie dotyczy przeszłości.
Po co potrzebne są te zmiany?
*
To również ważne - tutaj pytamy o przyszłość.
Jakich efektów powyższych zmian oczekujesz?
*
Jak ma zmienić się przekaz marki po aktualizacji jej wizerunku?
*
Ewentualnie co ma pozostać niezmienione?
Kim są Twoi klienci obecnie?
*
Ile ma lat,  jaki ma status społeczny, czym się zajmuje?
Kim będą Twoi klienci po wprowadzeniu zmian?
*
Czy z Twoim przedsięwzięciem wiąże się ciekawa historia, do której warto nawiązać tworząc ten wizerunek?
*
Opisz ją, nawet jeśli nie masz pewności czy warto do niej nawiązywać.
Kim są Twoi konkurenci? *
Wymień co najmniej dwóch i opisz co wg Ciebie robią lepiej, a co gorzej.
Jak widzisz swoją firmę za 5 lat? *
Jakie są długoterminowe cele? Co zamierzasz osiągnąć?
Co przyczyni się do tego, że odniesiesz sukces? *
Dzięki czemu osiągniesz swoje cele?
Wymień kilka słów / zwrotów opisujących Twoją firmę / markę / produkt po zmianach, które chcesz wprowadzić: *
Kim lub czym, byłaby Twoja firma gdyby była postacią lub rzeczą? *
W grę wchodzą rzeczywiste i fikcyjne postaci, bohaterowie, osoby, stworzenia itp.
Co jest wyjątkowego w Twojej firmie / Twoim produkcie? *
Czym wyróżnia się wśród konkurencji?
Co Cię pasjonuje w prowadzeniu tej firmy / marki? *
Czy chcesz chronić swoje logo / nazwę? *
Chodzi o zastrzeżenie go w urzędzie patentowym.
Czy chcesz uczestniczyć w kreatywnym procesie tworzenia znaku?
*
Na kiedy potrzebujesz mieć gotowy projekt identyfikacji? *
Jak sądzisz, co będzie Ci potrzebne w ramach planowanych zmian?
*
Zaznacz dowolną ilość opcji, abyśmy wstępnie poznali potrzeby Twojego przedsięwzięcia.
Required
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy