Nowy biznes / start-up / produkt
Aby rozpocząć proces twórczy i stworzyć koncepcję wizerunku marki, logo lub nazwy potrzebujemy dowiedzieć się więcej na temat Twojego pomysłu.

Odpowiadając na pytania postaraj się wskazać nie tylko na własne preferencje, ale przede wszystkim na planowany wizerunek i przekaz marki, na misję i cele oraz na to, co firma ma komunikować

Po przeanalizowaniu odpowiedzi odezwiemy się, aby je podsumować i stworzyć docelowy brief.

Do dzieła! Rozpocznijmy tworzyć coś nowego!

Jan Nietrzebka
dyrektor kreatywny Abstrawagancji
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Email *
Czy masz opracowaną i sprawdzoną nazwę dla swojej firmy / marki / produktu? *
Jak nazywa się Twoja firma / marka / produkt? *
Wyjaśnij też, dlaczego nazywa się właśnie tak lub jaka historia wiąże się z nazwą?
Jaki slogan / hasło reklamowe ma Twoja firma / marka / produkt? *
Jeśli masz swoją wizję logo, opisz ją!
*
Być może będzie dobrym punktem wyjścia do stworzenia tożsamości wizualnej.
Czy z Twoim przedsięwzięciem wiąże się ciekawa historia, do której warto nawiązać tworząc ten wizerunek?
*
Opisz ją, nawet jeśli nie masz pewności czy warto do niej nawiązywać.
Jakie problemy rozwiązuje Twoja firma / produkt / usługa? *
Dlaczego jest potrzebna światu?
Jakie emocje u Klientów ma wywoływać Twoja marka / produkt? *
Które logo / wizerunki istniejących firm Ci się podobają? *
Pytamy tu o wszelkie logo / firmy, niekoniecznie z Twojej branży.
Jakie logo zdecydowanie Ci się nie podobają? *
Mogą to być konkretne przykłady lub opisy wybranych cech.
Kto jest Twoim klientem? *
Ile ma lat,  jaki ma status społeczny, czym się zajmuje?
Kto na pewno nie jest Twoim klientem? *
Opisz osoby do których oferta zdecydowanie nie jest kierowana.
Kim są Twoi konkurenci? *
Wymień co najmniej dwóch i opisz co wg Ciebie robią lepiej, a co gorzej.
Jak widzisz swoją firmę za 5 lat? *
Jakie są długoterminowe cele? Co zamierzasz osiągnąć?
Co przyczyni się do tego, że odniesiesz sukces? *
Dzięki czemu osiągniesz swoje cele?
Wymień kilka słów / zwrotów opisujących Twoją firmę / markę / produkt: *
Kim lub czym, byłaby Twoja firma gdyby była postacią lub rzeczą? *
W grę wchodzą rzeczywiste i fikcyjne postaci, bohaterowie, osoby, stworzenia itp.
Który z tych 12 archetypów najlepiej opisuje zestaw cech i wartości Twojej marki / Twojego produktu? *
Co jest wyjątkowego w Twojej firmie / Twoim produkcie? *
Czym wyróżnia się wśród konkurencji?
Co Cię pasjonuje w prowadzeniu tej firmy / marki / wprowadzeniu produktu?
*
Czy chcesz chronić swoje logo / nazwę? *
Chodzi o zastrzeżenie go w urzędzie patentowym.
Czy chcesz uczestniczyć w kreatywnym procesie tworzenia znaku?
*
Na kiedy potrzebujesz mieć gotowy projekt identyfikacji? *
Jak sądzisz, co będzie Ci potrzebne na początek?
*
Zaznacz dowolną ilość opcji, abyśmy wstępnie poznali potrzeby Twojego przedsięwzięcia.
Required
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy