| klient

D23 Sp. z o. o.

| branża

cyberbezpieczeństwo

| zakres współpracy

branding

| rozpoczęcie współpracy

2021

Marka D23 dostarcza rozwiązania i usługi w ramach cyberbezpieczeństwa, wdraża je oraz szkoli w tym zakresie.

kulturka friends

Identyfikacja marki D23

Podstawowym zadaniem postawionym przed nami było stworzenie identyfikacji marki, która wyraźnie zdystansuje się od konkurencyjnych firm w tej branży.

Logo typograficzne świetnie spełniło to zadanie, szczególnie, że nazwa składa się jedynie z trzech znaków. Zastosowaliśmy tu efekt przestrzeni negatywnej, w której ukryta została jedna z cyfr. 

Przedsatwienie jednego ze znaków w tej formie, to nawiązanie do cyberświata - niematerialnego i niewidocznego, a jednak obecnego w naszym życiu.

potykacz kulturka-abstrawagancja
d23 www-kulturka-siteArtboard%203%20copy
d23 www-kulturka-siteArtboard%203
ny times

Przestrzeń kreatywnych
Polska / Europa / Świat